Misi terlaksana!

Dah lama rasanya tak update blog.. Assalamualaikum semua. Salam sayang.. 😊

Untuk pengetahuan semua. Dah 6 hari Q balik semenanjung iaitu Kuala Lumpur.. tanah kelahiran tercinta. Dapat balik pun sebab berkursus je sebenarnya.. huhu.. mcm ramai je plak yg baca blog ni kan..

Misi tahun ni nak update isu-isu menarik utk blog belum lagi terlaksana sbb kesuntukan masa dan jugak connection internet yg tak berapa bagus..

Jadi. Harapnya dapat la mengupdate seminggu satu entri lepas ni sbb dah ade kemudahan yg tak ternilai dihadiahkan oleh orang tersayang. Syukur sgt.. Akan digunakan sebaik mungkin. In sya Allah.

Sampai sini dulu hari ni. Perlu tidur dah ni sbb esok pagi2 lps subuh ade senamrobik poco-poco. Hehehe.

Terima kasih sudi baca blog S.K.A.13 ok 😙


Comments

  1. Hye, saya suka baca blog awak, saya p0wn ada blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cerita Teladan: Hormat Ibu Bapa

Aku Pelat

Sesungguhnya Aku